4 хвилини

Оновлення: поліпшений щоденний звіт + видалення коментарів + нове меню

У свіжому оновленні зустрічайте: оновлений щоденний email-звіт керівника, нарахування ЗП на тип замовлення, видалення коментаря в Стрічці подій і дещо ще.

Новий покращений щоденний email-звіт керівника

Щоденний звіт - це лист, який чекаєш і радієш коли його отримав. Цей звіт дозволяє керівникувідчуватипульс компанії.

Новий покращений щоденний email-звіт керівника

На численні прохання і зауваженя багатьох власників бізнесу, ми розширили і доповнили цей звіт.

Крім інформації що до прийнятих замовлень, виконаних роботах і виручці, тепер в звіті присутні дані про закриті замовлення (кількість і загальна сума), продажі (кількість одиниць проданого товару, загальна сума) і чисті прибутки (з розбивкою окремо по замовленням і по магазину.

в звіті присутні дані про закриті замовлення

Також, тепер метрика "Прийняли замовлень" відображає загальну суму замовлень по полю "орієнтовна ціна". Це дозволить вам краще прогнозувати майбутні оплати.

відображає загальну суму замовлень по полю "орієнтовна ціна"

Метрика “Виручкатепер теж має додаткову деталізацію: “на замовлення” і “з продажу”.

Нарахування ЗП на окремий тип замовлення

Розрахунок відрядної зарплати це складний і трудомісткий процес. У різних компаніях застосовуються абсолютно різні системи мотивації для відрядної оплати праці. Сьогодні ми ще трохи розширили межі можливостей РемонтОнлайн з розрахунку ЗП за Замовлення.

У діалозі створення і редагування нарахування з'явилося нове поле "Тип замовлення". Якщо тип замовлення вказано, то при розрахунку ЗП це нарахування буде використовуватися при розрахунку ЗП для замовлень цього типу.

Нарахування ЗП на окремий тип замовлення

Розглянемо приклад. Припустимо, ми хочемо зробити так, щоб на гарантійні замовлення не нараховувалася ЗП. Створимо два нарахування:

1) “Виконавцю за роботу в замовленні10% від суми) без вказівки типу замовлення

2) “Виконавцю за роботу в замовленні” (0% від суми) і вказали тип замовленняЗа гарантії

Уявімо, у нас є два замовлення:

1) Замовлення №1 (тип “По гарантії”) на суму 200 руб.

2) Замовлення №2 (тип “Платний”) на суму 1000 руб.

Тепер побудуємо звіт по ЗП. При побудові звіту пріоритет буде у того нарахування, яке більш повністю відповідає заданим умовам. Для замовлення №1 буде використано нарахування 2 (нарахування для типу замовлення “По гарантії”) тобто на гарантійний замовлення буде нараховано 0 (0% від суми 200 руб). У нашому прикладі у нас немає нарахування для типу “Платний”, тому для замовлення №2 буде використано нарахування 1.

Створюйте нарахування для певних типів замовлень щоб описувати "виключення з правил" у вашій системі мотивації. Наприклад, як у наведеному вище прикладі, ви можете описати окремі правила преміювання за гарантійні замовлення.

Видалення коментаря в Стрічці подій

Нова можливість - справжній “хіт” за кількістю запитів від наших користувачів. Адже раніше, доданий помилково коментар можна було видалити, доводилося писати другий, коригувальний коментар.

У нас хороша новина: тепер автор коментаря може видалити свій помилковий, або не актуальний коментар. Просто клікніть по відповідному значку в правій частині коментаря і він буде позначений якзакреслений”.

Видалення коментаря в Стрічці подій

Просто і ефективно.

Новий зовнішній вигляд головного меню

Новий зовнішній вигляд головного меню

Зовнішній вигляд головного меню був трохи змінений. Тепер меню може перебувати в компактному стані. Використовуйте компактний режим меню, якщо ви вже добре орієнтуєтеся в РемонтОнлайн.

Щоб згорнути меню клікніть на тонку область праворуч від меню.

Розумний пошук за переліком послуг

Розумний пошук за переліком послуг

Тепер довідникПерелік послугтеж має функцію розумного пошуку. Раніше, ми писали про цю корисну функцію, прочитати про неї можна в цій статті.

Новий фільтр в звіт “Дзвінки”

Новий фільтр в звіт “Дзвінки”

У звіт по дзвінках ми додали можливість фільтрувати дзвінки за датою і назвою трубки.

comments powered by Disqus