Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Чому «GSM-Masters» використовує «РемонтОнлайн»?

Чому «GSM-Masters» використовує «РемонтОнлайн»?

Интервью с руководителем сети мастерских «GSM-Masters» — программа для управления сервисными центрами и ремонтными мастерскими «РемонтОнлайн»

На сьомому році існування «РемонтОнлайн» ми вирішили зібрати відгуки клієнтів і дізнатися, як вони починали свій бізнес, чи допоміг їм наш сервіс і що вони думають про свою цільову аудиторію. Почали ми з мережі ремонтних майстерень «GSM-Masters».

Добрий день. Розкажіть, будь ласка, про себе і свої мережі майстерень.

Добрий день, мене звати Миколаєм, я - керівник мережі майстерень «GSM-Masters» в місті Ульянівськ. На даний момент до її складу входить 4 сервісних центри, які знаходяться за наступними адресами: вул. Полбина, 48; вул. Станкостроителей, 10а; вул. Кришталева, 8а і вул. Промислова, 54.

Интервью с руководителем сети мастерских «GSM-Masters» — онлайн-программа для сервисных центров «РемонтОнлайн»

Найчастіше сервіс-центри надають стандартний набір послуг: ремонт і заміну запчастин в мобільних телефонах, планшетах, стаціонарних комп'ютерах і ноутбуках, включаючи різні покоління MacBook і iPhone. Також беремося за ремонт LCD-телевізорів, фотоапаратів та GPS-навігаторів. Але бувають і незвичайні замовлення на зразок ремонту модуля управління автоматичними воротами або брелка автомобільної сигналізації. Нам дуже пощастило з командою фахівців, тому ми не боїмося братися навіть за найскладнішу техніку.

Як Ви починали свій бізнес?

Цей бізнес я купив. Але мені довелося практично все створювати з нуля. За словами колишніх господарів, бізнес цвів, але по факту ми купили повітря і їх «висяки» у вигляді невиконаних зобов'язань перед людьми. Спочатку було дуже складно, адже знання у мене були мінімальні, хіба що вмів тримати паяльник в руках. Але з часом вийшло повністю вникнути в процес і розвинути мережу, що складається з 4-х майстерень.

Як Ви можете оцінити роботу свого бізнесу до підключення до сервісу «РемонтОнлайн»?

До «РемонтОнлайн» ми заповнювали квитанції вручну. Ми розуміли, що це рівень кам'яного віку, тому почали шукати онлайн-програму для ведення обліку замовлень. Спочатку ми знайшли оффлайн-програму для ведення обліку, але з нею було щось не так: «функціонал» виявився недопрацьованим, а тому і незручним; доводилося витрачати багато часу на внесення даних; постійно «зависали» замовлення, про які ми просто-напросто забували, адже програма зберігала дані і вела облік, але не моніторила самі статуси замовлень.

Як Ви дізналися про «РемонтОнлайн»?

Про «РемонтОнлайн» я дізнався зовсім випадково - просто наткнувся на нього в пошуках програми для сервісних центрів, яку можна використовувати на Android-пристроях, вирішив спробувати, і як-то все закрутилося. Співробітники, до речі, дуже легко його освоїли. Зараз таке відчуття, ніби завжди і користувалися цим рішенням.

Якими функціями «РемонтОнлайн» Ви користуєтеся?

В основному ми використовуємо «Замовлення» і «Касу», зараз потроху наповнюємо «Склад». Якщо першими двома ми користуємося постійно, то складської облік - справа непроста: потрібно провести інвентаризацію на складі кожної майстерні, а це вимагає великих затрат часу і відволікання людей від роботи. Якщо коротко, поки фізично не встигаємо. Серед інших можливостей дуже радують SMS-повідомлення для клієнтів, адже ми взагалі перестали дзвонити. Це суттєво економить час майстрів.

Що скажете про своїх клієнтів? Чи змінилися їхні потреби за час роботи мережі майстерень?

Мені здається, що клієнти стали більш виборчими. Якщо раніше до нас приходили тільки, щоб відремонтувати будь-який пристрій, то тепер всім потрібен гарний сайт, хороший ремонт в приміщенні, красива квитанція і так далі. Рівень вимог до ремонтних майстерень зріс: щоб бути конкурентоспроможним, потрібно не тільки робити якісний ремонт, але і пропонувати сервіс на високому рівні. Я, наприклад, бачу в цьому позитивну тенденцію для свого бізнесу, адже клієнти просто не дадуть нам зупинитися в розвитку! :)

Є питання до «GSM-Masters» або до «РемонтОнлайн»? Запитуйте в коментарях, із задоволенням на них відповімо.

comments powered by Disqus