Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ В «РемонтОнлайн» з'явився «Центр інтеграцій»

^ В «РемонтОнлайн» з'явився «Центр інтеграцій»

Сьогодні у нас велика новина. Ми запускаємо «Центр інтеграцій» - місце, де можна налаштувати інтеграцію «РемонтОнлайн» з різними зовнішніми системами. «Центр інтеграцій» здатний істотно розширити можливості вашого облікового запису.

Интеграция РемонтОнлайн со сторонними сервисами

Вже зараз в «Центрі інтеграцій» "живуть" знайомі Вам телефонія «ДзвінкиОнлайн» і віджет «Статус замовлення». Крім того, з'явилися три абсолютно нових види інтеграції!

Як влаштований «Центр інтеграцій»?

У «Центрі інтеграцій» всі доступні інтеграції відображаються у вигляді "плиток". Інтеграції бувають двох видів: які налаштовуються і які не налаштовуються. У кожної інтеграції, яка налаштовується є індикатор, який відображає її поточний статус: включена або виключена. Як індикатор служить смуга на лівій стороні плитки.

Щоб увімкнути або вимкнути інтеграцію, потрібно клікнути на кнопку "Налаштувати", ввести всі необхідні параметри згідно з інструкцією і поставити галочку біля напису "Інтеграція включена".

Щоб відключити інтеграцію, потрібно зайти в діалог налаштування інтеграції та прибрати галочку біля напису "Інтеграція включена".

Индикатор статуса интеграции в РемонтОнлайн

Інтеграції, які не налаштовуються не мають стану, тому що вони не припускають налаштування з боку «РемонтОнлайн». У таких інтеграцій замість кнопки "Налаштувати" присутня кнопка "Дізнатися як", при кліці на яку відкривається вікно з інструкцією по інтеграції.

Інтеграція з IP-телефонією Mango Telecom

Интеграция РемонтОнлайн с IP-телефонией Mango Telecom

«Манго Телеком» - лідер ринку віртуальних АТС в Росії. Для підключення IP-телефонії від Mango Telecom необхідно вказати URL-адресу API віртуальної АТС, унікальний код АТС і ключ для створення запису. Докладну інструкцію шукайте в діалозі настройки інтеграції.

Після внесення всіх необхідних параметрів не забудьте включити інтеграцію, відзначивши чекбокс "Інтеграція включена".

Якщо все було виконано правильно, при кліці на телефонний номер клієнта з'явиться список трубок, що випадає, з яких можна ініціювати дзвінок. Якщо на цю трубку надійде дзвінок, в правому нижньому кутку екрану з'явиться картка вхідного дзвінка.

Всплывающая карточка входящего звонка в РемонтОнлайн

У таблиці, що знаходиться на сторінці "Дзвінки", будуть відображатися всі здійсненні і прийняті дзвінки. А ось записи телефонних розмов будуть доступні у вашому акаунті MANGO OFFICE.

Інтеграція з IP-телефонією Binotel

Интеграция РемонтОнлайн с IP-телефонией Binotel

Компанія «Бінотел» напевно знайома українським користувачам «РемонтОнлайн». Для підключення IP-телефонії «Бінотел» необхідно вказати ID компанії, ключ API і ключ для створення підпису. На жаль, ця інформація відсутня у вільному доступі - її не можна знайти в призначеному для користувача акаунті «Бінотел». Щоб дізнатися ці параметри, необхідно написати в службу підтримки «Бінотел». Докладну інструкцію шукайте в діалозі налаштування цієї телефонії.

Після внесення всіх необхідних параметрів не забудьте включити інтеграцію, відзначивши чекбокс "Інтеграція включена".

Якщо все було виконано правильно, при кліці на абонентський номер клієнта з'явиться список телефонних трубок, що випадає, з яких можна здійснювати дзвінки. Якщо на цю трубку надійде дзвінок, в правому нижньому кутку екрану з'явиться картка вхідного дзвінка.

Всплывающая карточка входящего вызова в РемонтОнлайн

У таблиці, що знаходиться на сторінці "Дзвінки", будуть відображатися всі здійсненні Вами дзвінки. Записи телефонних розмов будуть доступні у вашому призначеному для користувача акаунті «Бінотел».

Інтеграція з 1С

Довгоочікувана інтеграція з 1С поки доступна тільки для російських користувачів, так як розрахована на 1С: Бухгалтерія 3.0.

Основне завдання цієї інтеграції - формування документів «Рахунок покупцеві» в 1С на базі замовлень, створених в «РемонтОнлайн». Сформовані рахунки покупців є підставою для видаткових накладних, рахунків-фактур, оплат і інших документів 1С.

Вся робота по формуванню документів проводиться на стороні програми 1С за допомогою спеціально розробленого для цього модуля «РемонтОнлайн». Модуль використовує стандартний API «РемонтОнлайн» і поставляється з відкритим вихідним кодом.

Интеграция РемонтОнлайн с 1С

Модуль розроблений для 1С: Бухгалтерія 3.0 (керовані форми). Для коректної роботи потрібно платформа 1С з підтримкою розширень (8.3.6). Рекомендуємо оновити конфігурацію 1С: Бухгалтерія 8.3 до останньої версії.

Детальну інформацію по установці, налаштуванню і використанню модуля для 1С Ви знайдете за цим посиланням.

Що далі?

Скоро в «Центрі інтеграцій» з'являться інтеграції з іншими популярними сервісами IP-телефонії, сторонніми SMS-шлюзами, CRM-системами, сервісами для email-розсилок і багатьма іншими зовнішніми додатками.

У коментарях до цієї статті напишіть, з якими сервісами IP-телефонії (або будь-якими іншими сервісами) Ви хотіли б налаштувати інтеграцію?

comments powered by Disqus