Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Як перетворити потенційних клієнтів у відвідувачів?

^ Як перетворити потенційних клієнтів у відвідувачів?

Превращение потенциальных клиентов в посетителей, РемонтОнлайн

Потенційні клієнти - це початкова стадія покупців, клієнтів, а потім і прихильників, про методи формування яких йшлося в попередніх статтях. Потенційними клієнтами є люди, які не визначилися з місцем придбання певних товарів або послуг. Наше завдання - переконати їх вибрати саме Вас!

Спершу акцентую Вашу увагу на те, що в гонитві за новими клієнтами не варто забувати про старих - постійних клієнтів і прихильників. Ця вища "каста" покупців повинна, як і раніше, користуватися особливими привілеями. Від них безпосередньо залежить процес конвертації потенційних клієнтів в відвідувачів. Як саме - дізнайтеся в цій статті.

Отже, як же перетворити потенційного клієнта у відвідувача? Існує кілька методів.

Здійснення холодних дзвінків

Холодные звонки потенциальным клиентам, РемонтОнлайн

Суть цього способу полягає в тому, що Ви повинні дзвонити або відправляти email-и потенційним клієнтам, пропонуючи їм свої товари або послуги - наприклад, ремонт телефону або принтера - за низькими цінами і з великим терміном гарантійного обслуговування. Контакти потенційних клієнтів можна купити у партнерів або, якщо таких немає, у якого-небудь бізнесу, якій закривається, бажано теж сервісного. Розглянутий підхід дозволить Вам заявити про себе і забезпечить стабільний приплив клієнтів.

Реклама

Привлечение посетителей при помощи рекламы, РемонтОнлайн

Щоб перетворити якомога більше потенційних клієнтів в відвідувачів, необхідна якісна реклама Ваших товарів і послуг. Я рекомендую використовувати такі її види:

  1. Стара добра реклама товарів або послуг в тематичних журналах, газетах і на радіо.
  2. В наш час досить ефективно розміщення зовнішньої реклами на асфальті, автомобілях і білбордах, - таким чином у Вас вийде створити образ солідної компанії і залучити більше потенційних клієнтів.
  3. Зверніть увагу і на рекламу в Інтернеті: на тематичних форумах, в блогах і соціальних мережах. Запорукою успіху в даному випадку є добре сформульована рекламна пропозиція, лаконічна і продающа. Акцент рекомендую робити на спеціальних пропозиціях, низьких цінах або акціях.
  4. Вкрай важливо наявність корпоративного сайту. Поради по його оформленню й наповненню описані в статті «Як перетворити відвідувача в покупця».

Маркетинг з уст в уста

Маркетинг из уст в уста, РемонтОнлайн

Як показує практика, люди більш схильні довіряти досвіду інших людей - таких же покупців, як і вони самі. Раніше я вже говорив, що з задоволенням і абсолютно безкоштовно рекомендувати Вашу компанію будуть прихильники і, в меншій мірі, клієнти. Тому для ефективного залучення відвідувачів настійно рекомендую звернути увагу на способи створення клієнтів і прихильників, про які Ви зможете прочитати у відповідних статтях. Це один з найдієвіших способів, в той же час є повністю автономним і безкоштовним.

Сьогодні ми з'ясували, як найкраще залучати потенційних клієнтів в сервісні центри та ремонтні майстерні. Як і раніше, хочу сказати, що описані мною методи хоч і є найбільш ефективними і працездатними, однак далеко не останніми. Спирайтеся на них, але не припиняйте шукати і пробувати нові способи перетворення потенційних клієнтів у відвідувачів.

Бажаю Вам всіх благ і удачі на нелегкому шляху розвитку власного бізнесу!

comments powered by Disqus