Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Як привернути клієнтів в ремонтну майстерню?

Як привернути клієнтів в ремонтну майстерню?

Як привернути клієнтів в ремонтну майстерню?

Ми подумали, що пора трохи урізноманітнити наш блог і запустити нову рубрику. У ній ми розповідатимемо про тонкощі digital-маркетингу, онлайн-просуванні, особливості роботи з представниками ремонтного бізнесу, різних хитрощів і нестандартних ситуаціях, - в загальному, про те, що будемо для Вас дуже корисним і цікавим. Ми назвали цю рубрику #кофейние_історіі, так як часто відділ маркетингу - це люди, які живуть з чашкою кави в руках. Також тому, що саме після кави з'являються найбільш дивні, а тому й геніальні маркетингові ідеї. Загалом, поїхали!

Сьогодні ми розповімо про основні методи онлайн-просування. Ці методи складають 90% всього розмаїття напрямів Інтернет-реклами, а їх правильне застосування гарантує істотне збільшення Вашої клієнтської бази.

Обов'язково до прочитання

Перед тим, як перейти до інструментів Інтернет-просування, пропонуємо поговорити про особливості цільової аудиторії ремонтних майстерень.

Візит клієнта в ремонтну майстерню чимось схожий на наступ дедлайну і під час будь-якої задачі, - він раптово.

Внезапное появление клиентов в ремонтной мастерской

Якщо купальники продаються влітку, а зимові шини, як правило, взувають незадовго до холодів, то телефони і ноутбуки часто ламаються несподівано, що сучасну людину просто вибиває з колії. У такі хвилини він судорожно шукає підходящого майстра, і пошук цей в основному відбувається в Інтернеті. З цього випливають хороша новина - практично завжди ваш клієнт «гарячий», і новина гірше - коли саме він з'явиться, ніхто не знає. Тому:

  1. Завжди будьте готові до залучення та обслуговування клієнтів;
  2. Намагайтеся постійно бути на слуху у Вашої цільової аудиторії;
  3. Моніторьте конкурентів, робіть правильні висновки і будьте на крок попереду;
  4. Працюйте на репутацію: must have - якісна робота і індивідуальний підхід.

Ви повинні завжди пам'ятати ці правила і застосовувати їх нарівні з інструментами просування.

Які вони, основні інструменти онлайн-просуванні?

Звичайно ж, сайт

Создайте сайт для своей ремонтной мастерской

Якщо сайт вже є, зробіть його «людським» - саме таким, яким би Ви хотіли користуватися самі. Під «людським» ми розуміємо сайт з виключно корисною інформацією. Зробіть кілька розділів: про майстерню, послуги, що надаються, їх вартості, контактах компанії і зворотного зв'язку. Навіть скромний, але зрозумілий сайт дасть фору новомодному, але захаращеності зайвою інформацією онлайн-агрегатор.

Як тільки сайт буде готовий і причесаний, зверніться за допомогою до фахівців по SEO- і контекстній рекламі.

SEO - це оптимізація Вашого сайту під пошукові системи «Яндекс» і «Google». Правильна оптимізація під пошукові запити потенційних клієнтів підніме Ваш сайт на перші сторінки пошукових систем. Такий метод досить повільний, але дієвий: через півроку-рік Ви досягнете бажаного результату і зможете вкладати менше грошей в просування сайту.

SEO-оптимизация сайта ремонтной мастерской

Контекстна реклама - це рекламні оголошення, які відображаються в пошуковій видачі «Яндекс» і «Google». В основному вони розміщуються вгорі, внизу або на правій стороні сторінки. Контекстна реклама запускається за допомогою сервісів «Яндекс.Директ» і «Google AdWords», а працює за принципом рубильника. Вкладаєте гроші і запускаєте так звану кампанію - оголошення з'являються, перестаєте вкладати гроші - реклама пропадає. Ми рекомендуємо час від часу відновлювати показ оголошень, використовуючи мінімальні бюджети, щоб мати постійну і релевантну видачу в пошукових системах.

Контекстная реклама сайта ремонтной мастерской

Кожне з описаних вище напрямків має свої «плюси» і «мінуси», тому ми рекомендуємо поєднувати методи просування ... хоча б на перших порах.

Найвигідніше знайти підрядників і детально розповісти їм про свій бізнес, поставлених завданнях, обговорити план роботи і бюджет. Хороших підрядників з онлайн-просування можна визначити за кількома ознаками або прикметами: значне портфоліо, виконання завдань для великих клієнтів, присутність на ринку більше 3-х або навіть 4-х років, а також власний сайт. Якщо Ви бачите, що їх сайт відображається в пошуковій видачі, наприклад, на 35-й сторінці, знайте, що фахівці з просування з них нікудишні.

Порада від бувалих маркетологів: Виберіть 5-10 агентств з просування (вони не обов'язково повинні знаходитися у Вашому місті, благо «Skype» і e-banking вже придумали) і відправте кожному з них короткий бриф. Як правило, такі компанії пропонують безкоштовну консультацію. Проаналізувавши відповіді всіх агентств, Ви зрозумієте, хто ллє воду, а хто дійсно розбирається в онлайн-просуванні.

Якісні SEO-оптимізація і контекстна реклама - мабуть, найбільш ефективні методи рекламування послуг ремонтної майстерні послуг в Інтернеті. Тому, як Ви вже здогадалися, це недешеве задоволення. Мінімальний місячний бюджет - від 300 доларів США для кожної послуги. Проте, якщо все буде зроблено правильно, Ви швидко відіб'є витрачені гроші.

Соціальні мережі

Ведите аккаунты ремонтной мастерсокй в социальных сетях

Не вірите в силу соціальних мереж? А дарма ... Просто потрібно вести свої акаунти правильно, адже соціальні мережі - це не тільки картинки з іскрометним фразами і смішні відео, але і місця, в яких «живуть» потенційні клієнти майстерень по ремонту телефонів, ноутбуків, планшетів і багатьох інших пристроїв . В середньому люди проводять в соціальних мережах 2-4 години в день, - так чому ж цим не скористатися?

Просування в соціальних мережах - досить точна наука. Рекламні механізми соцмереж дозволяють відслідковувати свою аудиторію, створювати точкову рекламу, змінювати стиль просування і опрацьовувати індивідуальний підхід до потенційних клієнтів. Важливо також розуміти, що в соціальні мережі потрібно вкладати гроші - невеликі щомісячні виплати в розмірі 20-100 доларів США. Цього цілком вистачить, щоб підтримувати процес просування і залучати нових клієнтів. Як Ви розумієте, навіть кілька замовлень від клієнтів, які дізналися про ремонтної майстерні з соціальних мереж, повністю покриють витрати на рекламу.

Інтерв'ю та зовнішні публікації

Заказывайте статьи о своей ремонтной мастерской и давайте интервью тематическим изданиям

Так як Вам необхідно «світитися» і вигідно виділятися на тлі інших конкурентів, подумайте, про що можна було б розповісти світу і, зокрема, своїм клієнтам. Розмістити платний банер з текстом: «Контора« Краще за всіх ». Ремонтуємо швидко, якісно і недорого. »- може кожен, тому особливого« вихлопу »від цього чекати не варто. Зробити матеріал, який буде дійсно цікаво читати, - ось, що зачепить людини.

І якщо подумати, у Вас багато статистики по замовленнях і поломок: Ви, наприклад, знаєте, які смартфони популярні, наскільки часто змінюють екрани на тих же iPad Pro, в яких ноутбуках дефектні батареї. Ви також можете сформувати статистику по брендам і моделям: які гаджети воліють жінки, а які - чоловіки. Загалом, розгул для фантазії є. А потенційний клієнт, прочитавши цікаву статтю, мимоволі запам'ятає логотип і назва Вашої ремонтної майстерні.

Вартість публікації статті може бути різною, залежно від обраного Вами Інтернет-ресурсу. Але, знову ж таки, існує такий лайфхак: чим цікавіше стаття, тим нижче її вартість. Зробіть тлумачний матеріал, і більшість видань погодиться розмістити його безкоштовно.

Email-розсилки

Создайте email-рассылку для клиентов своей ремонтной мастерской

Збираєте email-и клієнтів? Використовуйте їх з розумом! Прорідити і приведіть в порядок базу поштових скриньок - залиште тільки ті, які схожі на справжні, а ось адреси, що починаються на «info», видаліть. Потім продумайте теми розсилок, розділивши їх на категорії. Припустимо, Ви можете розповідати про новини компанії або про цікаві факти, пов'язані з роботою ремонтної майстерні, в щомісячній розсилці ... А можете створити цілий ланцюжок тригерних листів - 3-4 листи, що відправляються через невеликий інтервал часу з метою повернути клієнта або нагадати про собі - з вигідною пропозицією або акцією. Серед таких, наприклад: «Часто сідає батарея в ноутбуці? Ми вирішимо цю проблему рівно за 60 хвилин »,« Екран весь у тріщинах? На цьому тижні ми надаємо 50-відсоткову знижку на заміну екрану! »І т.д. Ви зможете самі відстежувати свої досягнення і проводити аналіз ефективності. Найбільш приємне те, що в наш час неймовірно багато сервісів для email-розсилок, - який-небудь точно доведеться Вам до душі. Розібратися в роботі подібного сервісу не складно, а розсилка на невелику кількість email-ів часто безкоштовна.

Партнери з онлайн-просування

Найдите партнёров по продвижению сайта ремонтной мастерской

Рекомендуємо знайти досить популярний сайт з неконкурентною продукцією або сферою діяльності. Припустимо, Ви займаєтеся ремонтом телефонів, а потенційний партнер - продажем авторських чохлів для мобільних пристроїв. Запропонуйте рекламу по бартеру: Ви публікуєте інформацію про його компанії, а партнер розміщує рекламу Вашої ремонтної майстерні на своєму сайті.

І так, не забуваємо про завдання бути на слуху і надавати якісний сервіс. Хочете, щоб кілька тисяч людей дізналися про Вас, прочитавши один пост у соціальній мережі? Знайдіть лідера думок - активного користувача соцмереж з великою кількістю реальних передплатників - і запропонуйте йому, наприклад, безкоштовно полагодити якусь неробочий пристрій або провести повну чистку ноутбука. Натомість же попросіть написати об'єктивний пост про ремонтної майстерні і якості виконаної роботи. При цьому Вам, звичайно ж, потрібно все зробити на високому рівні, щоб не вдарити в бруд обличчям.

Акції та спецпропозиції

Придумывайте акции и спецпредложения для клиентов своей ремонтной мастерской

Це широко відомий, але далеко не найпростіший метод просування. Щоб створити цікаве спецпропозиція, треба проаналізувати рекламну активність конкурентів і скласти статистику по замовленнях за певний проміжок часу. Так Ви зрозумієте, що дійсно необхідно потенційним клієнтам, і зможете придумати круту акцію. Але пам'ятайте, що знижки на рівні 50-й% і вище можуть привести до Вас аудиторію прізоловов, які не будуть замовляти абсолютно нічого, крім послуги зі знижкою.

Тестируйте кожну акцію і аналізуйте отримані результати, - так Ви зможете знайти баланс між особистою вигодою і користю для клієнта.

Звичайно, це не всі існуючі методи просування, але виразно найпопулярніші. У Вас свій підхід к онлайн-просування? Розкажіть про нього в коментарях, і ми з радістю включимо цей метод в добірку.

comments powered by Disqus