#П'ятничнаФіча №34: Додавання клієнта із дзвінка

Додавання клієнта із дзвінка

Облік і зберігання даних клієнтів – фундаментальна можливість РемОнлайн. Крім того, що сервіс зберігає ці дані, він також прискорює процес додавання в базу нових клієнтів, зокрема, зі сторінки "Дзвінки".

У багатьох компаніях, особливо працюючих за попереднім записом, люди стають клієнтами ще до першого візиту – з моменту дзвінка. Щоб не виконувати зайві дії з переходом на сторінку "Клієнти" і введенням номера телефону вручну, ви можете клікнути на "Невідомий клієнт" в статистиці дзвінків. Тоді відкриється діалог додавання нового клієнта, де вже буде введений номер телефону.

діалог додавання нового клієнта

РемОнлайн створений і постійно допрацьовується для того, щоб автоматизувати основні бізнес-процеси, та навіть такі дрібниці роблять життя трішечки кращим ?

comments powered by Disqus