#П'ятничнаФіча №3: Індивідуальні знижки клієнтам

#П'ятничнаФіча №3: Індивідуальні знижки клієнтам

Минулої п'ятниці ми розповіли, як визначити рівень лояльності клієнтів в РемОнлайн. А в третьому випуску #П'ятничноїФічі давайте поговоримо про те, як його підвищити.

Гнучкі системи знижок та заохочення для постійних клієнтів – це вірний шлях до тривалих взаємин між вашим сервісом і клієнтами.
І в РемОнлайн у вас є можливість встановити індивідуальну знижку для кожного клієнта.

Як це зробити? – У картці клієнта можна вказати розмір знижки у відсотках, і вона буде автоматично спрацьовувати при оформленні замовлення або продажу для цього клієнта.

встановити індивідуальну знижку для кожного клієнта

Як це працює?

  • Знижка на послуги в Замовленні та Рахунку автоматично відніме відсоток від вартості роботи, яку ви додаєте в замовлення або рахунок.

    Знижка на послуги в Замовленні та Рахунку

  • Знижка на матеріали в Замовленні та Рахунку – це знижка на запчастини, які ви використовуєте при ремонті.

  • Знижка на товари в Магазині – це знижка на товари, продаж яких здійснюється через Магазин в РемОнлайн. Працює тільки в тому випадку, якщо при продажу вказується клієнт.

При наявності програми лояльності клієнт компанії може відчути свою "особливість" та унікальність. Та й давайте будемо чесними, всі ми любимо знижки.

Навіщо це компанії? Насамперед, щоб задовольняти існуючі потреби, дивувати і тішити клієнта, отже вийти на "правильну" концепцію взаємин з ним.

comments powered by Disqus