Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. #П'ятничнаФіча №2: Рейтинг компанії

#П'ятничнаФіча №2: Рейтинг компанії

friday-feature-2.png (100 KB)

Чим сильніше клієнти вас люблять, тим більший прибуток вони вам приносять. А як визначити ступінь їх любові в РемОнлайн? Про це і буде другий випуск#П'ятничноїФічі.

Перший спосіб – за допомогою показника Рейтинг компанії в Дашборді керівника. 

company-rating-ru.png (46 KB)

Та спочатку давайте згадаємо, звідки береться цей рейтинг. Як ми вже розповідали, він розраховується як середнє арифметичне оцінок ваших клієнтів за останні 30 днів. Також цей показник порівнює поточний рейтинг з попередніми 30 днями. Зелена стрілка на картці означає, що рейтинг збільшився, а червона – навпаки зменшився.

Наступне питання: як отримати ці оцінки? – Через повідомлення клієнту з проханням оцінити вашу роботу. Якщо ви не знали, в налаштуваннях РемОнлайн ви можете задати автоматичне надсилання такого повідомлення при переведенні замовлення в статус "Закрито" або будь-який інший статус.

settings-notifications-ru.png (46 KB)

Щоб налаштувати таке сповіщення, клікніть на кнопку "+ Оповіщення клієнтів", вкажіть подію, за яким воно буде відсилатись, і додайте шаблон. Текст ви можете писати на свій розсуд, але головне – додати змінну #ЗАКАЗ-URL-ОТЗЫВ-КЛИЕНТА.

message-templates.gif (1.11 MB)

І кожен раз, коли замовлення буде переведено в зазначений статус, клієнт буде отримувати таке повідомлення:

message-rate-min.png (47 KB)

Перейшовши за посиланням, клієнт зможе поставити оцінку і написати відгук.

Другий спосіб – подивитися в замовленні. На відміну від Дашборда, який показує загальний рейтинг компанії, в Стрічці подій замовлення ви можете подивитися оцінку і текст відгуку окремого клієнта:

feedback-orders.png (54 KB)

Третій спосіб – перейти до звіту "Відгуки клієнтів". У ньому ви можете подивитися всі оцінки і відгуки, які залишали вам клієнти.

feedback.png (92 KB)

Ось так просто аналізуйте лояльність ваших клієнтів і розвивайте бізнес з РемОнлайн.

comments powered by Disqus