Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Чотири кроки для створення ефективної реклами

Чотири кроки для створення ефективної реклами

Четыре шага для создания эффективной рекламы — РемонтОнлайн

Багато починаючих підприємців, а також власників малого бізнесу помилково вважають, що результат рекламної кампанії безпосередньо залежить від її бюджету. Через відсутність власного маркетингового відділу вони звертаються за допомогою в сумнівні рекламні агентства або до не самих компетентним фрілансерів. Підсумком такого співробітництва часто стає значна трата коштів, яка не дає навіть найменшого «вихлопу».

Достовірно відомо, що великі вітчизняні та світові компанії вдаються до різних хитрощів, що є запорукою успіху їх рекламних кампаній. У цій статті я зібрав найбільш доступні і ефективні прийоми, які підходять для застосування в умовах сервісних центрів і ремонтних майстерень. Правильно використовуючи їх в рекламі свого бізнесу, Ви досягнете відчутного результату навіть при невеликому бюджеті.

Отже, як же створити ефективну рекламу? Давайте дізнаємося!

Крок #1

Ограниченные сроки или количество продукции в рекламе — РемонтОнлайн

Відмінний спосіб стимулювати клієнта зробити покупку товару або послуги. Наприклад, напишіть в оголошенні, що діюча знижка на ремонт комп'ютерів і ноутбуків призупиняється через кілька днів, або ж повідомте, що ось цих популярних картриджів для принтерів залишилося всього 10 одиниць, а завезення відбудеться не скоро.

Крок #2

Информативность в рекламе — РемонтОнлайн

Складаючи оголошення, використовуйте якомога більше конкретних фактів, згадуйте найбільш затребувані послуги або товари. У загальних рисах, Ваше послання повинно виглядати якось так: «Оперативний ремонт комп'ютерів і ноутбуків за все від 249-й рублів. Гарантія до 2-х років ». Вказуйте найнижчі ціни, найкоротші терміни виконання робіт, найбільшу гарантію та інші важливі факти, - головне, щоб вони відповідали дійсності.

Крок #3

Избранный товар или услуга в рекламе — РемонтОнлайн

Намагайтеся в одному оголошенні розповідати тільки про одну послугу, бажано найбільш затребувану і популярну. Таким чином, Ви зможете сформувати досить детальний опис предмета реклами, виділити його сильні сторони, і тим самим викликати більший інтерес у потенційного клієнта.

Крок #4


Стимул действовать в рекламе — РемонтОнлайн

Як показує практика, реклама дасть більший ефект, якщо в ній буде використаний заклик до дії. Скажіть клієнту прямо, що конкретно йому необхідно зробити, щоб досягти бажаного результату: «Зателефонуйте на цей телефонний номер і отримаєте безкоштовну консультацію фахівця!», «Приїжджайте в наш офіс, який знаходиться за цією адресою, і ми полагодимо Ваш ноутбук!»І так далі. Покажіть клієнтові, що Ви дійсно готові вирішити його проблему.

Якщо врахувати кожен з пунктів, описаних вище, то у Вас повинно вийти приблизно наступне оголошення:

«Професійний ремонт комп'ютерів всього від 249-й рублів. Поспішайте: акція закінчується 30.10.2017! Для отримання безкоштовної консультації телефонуйте на вказаний номер телефону прямо зараз. Гарантія на всі послуги - до 24-х місяців!»

Як я вже сказав, це всього лише приблизний шаблон оголошення, який можна і потрібно підлаштовувати під особливості саме Вашого бізнесу. Рекламуйте свій бізнес правильно і отримуйте більше клієнтів за менші гроші!

Якщо Ви просуваєте свої послуги іншим способом і при цьому отримуєте хороші результати, обов'язково поділіться ним в коментарях, - ця інформація буде використана для написання більш інформативних і корисних статей в майбутньому. Дякую за увагу!

comments powered by Disqus