Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. 5 причин використовувати IP-телефонію

5 причин використовувати IP-телефонію

Пять причин, по которым Вам необходимо использовать IP-телефонию — «РемонтОнлайн»

IP-телефонія давно зарекомендувала себе як дешевий міжміській та міжнародний зв'язок. Проте Переваги передачі сигналу по між мережевому протоколу цим не обмежуються. Окрім низької вартості дзвінків, існує ще як мінімум 5 Вагомий причин, за Якими IP-телефонія просто необхідна Вашому бізнесу.

Причина №1

IP-телефония предоставляет все возможности офисной АТС — «РемонтОнлайн»

Віртуальна АТС надає всі «плюшки» офісної АТС, причому коштувати це буде набагато дешевше. Якщо раніше внутрішні номери, розумна переадресація дзвінків і інші радощі телефонії могли дозволити собі лише великі компанії, то зараз навіть представники малого бізнесу мають можливість орендувати один або кілька віртуальних телефонних номерів у провайдера IP-телефонії і отримати доступ до всього «функціоналу» офісної АТС. Плата за такі послуги щомісячна, в середньому від 9 $ за місяць.

Причина №2

IP-телефония обеспечивает единую связь для всех филиалов компании — «РемонтОнлайн»

Щоб скористатися послугами віртуальної АТС, необхідно підключити телефонний номер, або навіть кілька: для зручності ваших клієнтів. Наприклад, щоб клієнти, які проживають в інших містах, дзвонили Вам безкоштовно, можна підключити номер «8-800». Вартість використання такого номера, озвучена одним з лідерів російських віртуальних АТС «Манго Телеком», починається від 490-а рублів на місяць. Підключивши номера, Ви зможете легко управляти дзвінками: переадресовувати їх конкретному співробітнику у будь-яку з філій компанії.

Причина №3

IP-телефония помогает сотрудникам всегда оставаться на связи — «РемонтОнлайн»

Віртуальна АТС - ідеальний інструмент для віддаленої роботи, адже дозволяє переадресовувати дзвінки не тільки на офісні номери, але і на мобільні, а також домашні телефони аутсорс-співробітників. Буває, що у компанії навіть немає фізичної адреси, так як співробітники знаходяться в різних містах і країнах. Наприклад, недавно ми дізналися, що деякі американські служби таксі використовують віртуальну АТС, щоб наймати на роботу операторами не тільки жителів США, а й, скажімо, більш доступних фахівців з країн СНД. Таким чином вони економлять на виплату зарплат, і переадресовують дзвінки операторам з різних куточків світу.

Причина №4

Минимально необходимое оборудование для использования IP-телефонии — «РемонтОнлайн»

IP-телефонія асоціюється з мінімальними витратами на обладнання. По суті, дзвінки можна приймати безпосередньо на офісних комп'ютерах з попередньо встановленими програмами для обробки дзвінків. Найнеобхідніша витрата - якісні та зручні гарнітури, необхідні операторам для комфортного спілкування з клієнтами. Але навіть маючи невеликий бюджет, можна вибрати обладнання з цілого спектру пристроїв для телефонії: IP-телефони або USB-телефони - для прийому дзвінків, SIP-адаптери або VoIP-шлюзи - для прийому дзвінків з звичайних аналогових телефонів. Діапазон цін абсолютно різний, наприклад IP-телефон середнього якості буде коштувати близько 4500 рублів.

Причина №5

Об интеграции IP-телефонии и CRM для сервисных центров и ремонтных мастерских «РемонтОнлайн»

Остання, але не менш важлива причина використовувати віртуальні АТС в роботі, - можливість інтегрувати IP-телефонію з CRM вашої компанії. Таким чином можна об'єднати всі дані про дзвінки та замовлення в єдиній точці входу - в онлайн-або офлайн-системі управління взаємовідносинами з клієнтами, використовуваної Вашою компанією. А у співробітників, в свою чергу, з'явиться можливість дзвонити безпосередньо з CRM, попередньо переглядаючи історію дзвінків і замовлень клієнта. По суті, дана інтеграція дозволяє створити власний call-центр, оператори якого зможуть ефективно працювати не тільки з вхідними дзвінками клієнтів, але і з будь-якої внутрішньої інформацією компанії.

Протягом літа ми поспілкувалися з багатьма користувачами «РемонтОнлайн», проаналізували їх потреби, а вже в серпні представили «Центр інтеграцій». Він, наприклад, дозволяє швидко і просто інтегрувати IP-телефонію від «Манго Телеком» і «Бінотел». Тепер Ви можете спілкуватися з клієнтами, користуючись рішеннями від лідерів російського та українського ринків віртуальних АТС, а збирати дані про дзвінки, зберігати записи розмов і багато іншого, - всередині «РемонтОнлайн».

Хочете, щоб ми додали в «Центр інтеграцій» підтримку будь-яких інших операторів IP-телефонії? Напишіть в коментарях, якою віртуальною АТС Ви користуєтеся, і ми візьмемо в розробку інтеграцію з найбільш популярними із запропонованих.

comments powered by Disqus