1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Оновлення
  4. Розширений діалог клієнта

Розширений діалог клієнта

Розширений діалог клієнта

Розширений діалог клієнта

Ми суттєво розширили можливості діалогу клієнта. Тепер в діалозі відображається вся історія взаємин з клієнтом. Інформація розбита на вкладки: “Загальна”, “Замовлення”, “Продажы”, “Платежы”, “Дзвінки”, “SMS”.

в діалозі відображається вся історія взаємин з клієнтом

Тепер в будь-якому місці РемОнлайн при натисканні на ім’я клієнта відкривається діалог цього клієнта. Дуже зручно.

Додано нове нарахування ЗП

Додано нове нарахування ЗП

На численні прохання ми додали новий тип нарахування зарплати – “За закриття замовлення”. Нарахування буде застосовуватися тому співробітникові, який перевів замовлення в статус “Закрито”.

Автоматичний вибір клієнта при створенні рахунку

Тепер при створенні рахунку для декількох замовлень, якщо у всіх замовленнях обраний один і той же клієнт, він встановлюється як платник за рахунком.

Усунення синдрому “стрибаючого курсора”

Користувачі РемОнлайн скаржилися на одну маленьку, але дуже неприємну особливість роботи пошуку. При спрацьовуванні автоматичного пошуку (через 2 секунди після закінчення введення тексту) курсор переміщався в кінець рядка.

Ми вилікували цей синдром “стрибучого курсора”. Тепер, при спрацьовуванні пошуку курсор нікуди не стрибає, а залишається там, де ви його залишили :)

Що далі?

Скоро в Росії вступає в силу закон 54-Ф3, що стосується впровадження онлайн кас. Ми активно готуємося і незабаром будемо готові представити рішення по інтеграції РемОнлайн з фіскальними реєстраторами АТОЛ.

Так само, працюємо над новою функціональністю - "Повернення". За допомогою повернень, ви зможете коректно зробити повернення клієнту і навіть пробити фіскальний чек.

А як ви готуєтеся до закону 54-Ф3?

comments powered by Disqus