Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Розширений діалог клієнта

^ Розширений діалог клієнта

Розширений діалог клієнта

Ми суттєво розширили можливості діалогу клієнта. Тепер в діалозі відображається вся історія взаємин з клієнтом. Інформація розбита на вкладки: “Загальна”, “Замовлення”, “Продажы”, “Платежы”, “Дзвінки”, “SMS”.

Тепер в будь-якому місці РемонтОнлайн при натисканні на ім’я клієнта відкривається діалог цього клієнта. Дуже зручно.

Додано нове нарахування ЗП

На численні прохання ми додали новий тип нарахування зарплати – “За закриття замовлення”. Нарахування буде застосовуватися тому співробітникові, який перевів замовлення в статус “Закрито”.

Автоматичний вибір клієнта при створенні рахунку

Тепер при створенні рахунку для декількох замовлень, якщо у всіх замовленнях обраний один і той же клієнт, він встановлюється як платник за рахунком.

Усунення синдрому “стрибаючого курсора”

Користувачі РемонтОнлайн скаржилися на одну маленьку, але дуже неприємну особливість роботи пошуку. При спрацьовуванні автоматичного пошуку (через 2 секунди після закінчення введення тексту) курсор переміщався в кінець рядка.

Ми вилікували цей синдром “стрибучого курсора”. Тепер, при спрацьовуванні пошуку курсор нікуди не стрибає, а залишається там, де ви його залишили :)

Що далі?

Скоро в Росії вступає в силу закон 54-Ф3, що стосується впровадження онлайн кас. Ми активно готуємося і незабаром будемо готові представити рішення по інтеграції РемонтОнлайн з фіскальними реєстраторами АТОЛ.

Так само, працюємо над новою функціональністю - "Повернення". За допомогою повернень, ви зможете коректно зробити повернення клієнту і навіть пробити фіскальний чек.

А як ви готуєтеся до закону 54-Ф3?

comments powered by Disqus