Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Налаштування та відправка звіту керівника на емейл

Налаштування та відправка звіту керівника на емейл

Звіт на емейл

Необмежений доступ до інформації – це чудово та корисно, але важливо не загубитися в цьому потоці інформації.

У цій статті розповідаємо, звідки беруться дані в щоденному звіті керівника і де його налаштувати.

Налаштування звіту керівника

Налаштувати відправку звіту можна на сторінці "Звіти> Інші> Звіт на email".

Для гнучкого налаштування доступні 3 опції:

  1. Час відправки звіту.
    Програма щодня буде надсилати звіт в цей час.

  1. Підзвітний період
    Ви можете вибрати, отримувати відомості за останні 24 години (наприклад з 21:00 до 21:00) або з початку доби (00:00)
  2. Адреса пошти.
    Можна через кому вказувати декілька адрес.

Не забувайте натиснути кнопку "Зберегти" після внесення змін.

Які показники містить звіт керівника?

Звіт починається зі зведення основних показників. Давайте перерахуємо їх:

Прийняли – скільки всього замовлень створено у всіх майстернях.

Закрили – кількість замовлень, переведених в статус "Закрито" за сьогодні.

Виручка – загальна сума грошей, яку ви отримали від клієнтів.

Виконали робіт на – підсумкова вартість всіх робіт, доданих до замовлень за день, незалежно від статусів замовлень.

Прибуток – прибуток від закритих замовлень і продажів за день.

Повернули клієнтам – сума повернень (якщо вони були).

Кожен показник деталізується.

Показник "Прийняли замовлень" – скільки замовлень прийнято в розрізі кожної майстерні, їхня очікувана вартість. Значення "Сума" програма рахує за полем "Орієнтовна ціна" в замовленні.

"Виконали робіт" – показує, скільки робіт виконав кожен співробітник за день і підсумкову суму цих робіт, незалежно від статусу замовлень. Медалями відзначені ті, хто найбільше заробив для компанії.

У другій частині – сума робіт за майстернями.


Показник "Закрили замовлень" – відомості про кількість закритих замовлень і суми, які за них сплатили клієнти, в розрізі кожної майстерні.

Наступна інформація про обсяг продажів – кількість проданих позицій і сума грошей, отриманих за них, в розрізі магазинів, пов'язаних з майстернями.


“Грошовий потік” – показує рух грошей між вами і клієнтами. Перша частина розділяє замовлення і продажі, друга - майстерні.


І останній показник "Прибуток" – деталізація прибутку окремо за джерелами (замовлення або продажі) і окремо за майстернями.


Нова версія звіту керівника – це черговий великий крок до повноцінного дашбоарду, який дозволить в реальному часі бачити зведену інформацію про компанію, будь-коли.

Made with love

comments powered by Disqus