Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Оновлення «РемонтОнлайн»: тип знижки і платежі в «замовленні»

^ Оновлення «РемонтОнлайн»: тип знижки і платежі в «замовленні»

Поки одна частина нашої команди розробників працює над новим покращеним складом, інша її частина продовжує працювати на благо поліпшення зручності і надійності роботи РемонтОнлайн.

Тип знижки

РемонтОнлайн вміє відмінно вважати відрядну оплату праці. Але в разі, коли на послугу або товар давалася знижка, з ЗП співробітника могла бути несправедливо утримана частину оплати. Відбувалося це тоді, коли знижка давалася за рахунок компанії.

Наприклад, виконавець виконав роботу на суму 2900 руб і виявилося, що клієнт це хороший знайомий власника сервісного центру. Власник приймає рішення дати "дружню" знижку в розмірі 200 руб. Це ініціатива роботодавця, виконавець не повинен страждати через це, він повинен отримати винагороду за виконану роботу з усієї суми, тобто з 2900 руб.

Тепер в діалозі Замовлення і Продажі можна задати тип знижки. За замовчуванням, знижка працює як і раніше: розрахунок ЗП буде відбуватися з урахуванням знижки (2900 - 200 = 2700 руб).

Але якщо ви виберете тип знижки "Знижка за рахунок компанії", розрахунок ЗП буде відбуватися без урахування знижки (від ціни 2900).

Для зручності, на сторінці “Налаштування> Ціни і знижки” можна вказати, який тип знижки повинен встановлюватися автоматично. Якщо ви хочете, щоб за замовчуванням, знижка завжди робилася за рахунок компанії, виберіть “Знижка за рахунок компанії”.

Платежі в замовленні

У діалозі Замовлення з'явилася нова вкладка - “Платежі”. У цій вкладці відображаються всі платежі за замовленням. Тепер, якщо в процесі роботи над замовленням потрібно додатково отримати передоплату від клієнта, або зафіксувати будь-який інший платіж в рамках цього замовлення, зробити це можна за допомогою кнопок “+ Прихід” / “-Витрата”.

Внизу таблиці платежів відображається інформація про загальну суму платежів, загальної суми всіх робіт / матеріалів на замовлення, і сумі, яку клієнт повинен нам, або, ми повинні йому.

Тепер можна сортувати замовлення по колонці Ціна. Також, з'явилася колонка "Оплачено", яка показує загальну суму платежів за замовленням. Так як значення цієї колонки розраховується, сортувати по ній не можна.

Виправлення помилок

Кожне оновлення, крім нових функцій містить цілий ряд виправлень різних помилок і “шорсткостей”. Зазвичай ми не пишемо про такі виправлення. Але в цей раз вирішили написати.

Останні кілька тижнів наші хлопці зі служби підтримки регулярно отримували повідомлення про “подвоєння” платежів. Проблема ця виявилася дуже неприємна, вона затьмарила не один робочий день великого числа компаній.

В даному оновленні проблема вирішена. Ми радикально переробили механізм проведення касових платежів. Подібні ситуації виникати більше не будуть.

Що далі?

Як було сказано на самому початку, ми працюємо над новим складом. В наступному оновленні в РемонтОнлайн з'явиться таск-менеджер - незамінний інструмент для делегування та контролю завдань. Ведуться роботи над підключенням СМС шлюзів sms.ru і smsc.ru в Центр інтеграцій.

comments powered by Disqus