Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Оновлення
  4. Розумний пошук для послуг у замовленні, право на продаж послуг, списки Продажів і Оприбуткувань через API

Розумний пошук для послуг у замовленні, право на продаж послуг, списки Продажів і Оприбуткувань через API

Оновлення РемОнлайн - Розумний пошук для послуг у замовленні, право на продаж послуг, списки Продажів і Оприбуткувань через API

Друзі, поспішаємо поділитися з вами свіжими новинками в РемОнлайн 🙂

Розумний пошук при додаванні послуг у замовленні

Тепер при додаванні послуги в замовленні працює розумний пошук, аналогічний пошуку клієнтів / замовлень / товарів на складі. Це означає, що:

  • пошук автоматично спрацьовує через секунду після припинення друку;
  • аби звузити результати пошуку, ви можете додавати і виключати пошукові слова (для виключення потрібно поставити перед словом "!");
  • слова можна вводити в будь-якому порядку, розумний пошук знайде всі збіги.

умный поиск при добавление услуг в заказ

І не забувайте, що з попереднім оновленням у вас з'явилася можливість присвоювати послугам штрих-коди і додавати їх за допомогою сканера.

Право "Може продавати послуги"

Як тільки в РемОнлайн з'явився продаж послуг через Магазин, наші користувачі попросили створити право, що обмежує цю можливість. Що ж, це логічно, тому тепер ви визначаєте, хто може і не може продавати послуги.

right-to-sell-services.png (35 KB)

Нові методи в API

Тепер через API можна отримати списки Продажів і Оприбуткувань товарів.

Приклад отримання списку оприбуткувань:

Додали два нових API методу, для отримання інформації про Продажах і Оприбуткування.

Приклад отримання списку Оприбуткування:
curl -G https://api.remonline.ru/warehouse/incomes/ \ -d "token = {token_id}"

Приклад отримання списку Продаж:
curl -G https://api.remonline.ru/retail/sales/ \ -d "token = {token_id}"

Детальну інформацію про нові методи API шукайте в документації API.

Також в цьому оновленні виправили деякі недоопрацювання та незручності в роботі сервісу, зокрема мобільної версії.

comments powered by Disqus