Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Дашборд керівника

Дашборд керівника

dashboard-man.png (39 KB)

Власник бізнесу, як пілот літака - управляє великим складним механізмом і несе велику відповідальність. Протягом усього “польоту” підприємець не один раз стикається з аварійними ситуаціями, коли потрібно реагувати швидко, виходячи з показників “на приладовій панелі”.

Як ми і обіцяли в попередньому оновленні, зустрічайте перший Дашборд керівника в РемонтОнлайн! Це необхідний для керівників інструмент, який дозволяє в одному вікні отримати основні бізнес-показники для швидкого і ефективного прийняття рішень.
Де знайти Дашборд? У головному меню під назвою “Показники”.

Функція “Показники компанії” доступна користувачам всіх тарифних планів, крім “Міні”.

dashboard-owerview.png (35 KB)

Кожен показник відображається у вигляді картки. При наведенні мишею на верхній правий кут картки, відобразиться опис.

box-popover.gif (693 KB)

Тепер давайте розглянемо кожен показник детальніше.

badge-new.png (4 KB)

Показує, скільки зараз замовлень знаходиться в статусах групи “Нові”. Нагадаємо, подивитися статуси і їх групи можна на сторінці “Налаштування > Статуси”.

badge-urgent.png (4 KB)

Показує, скільки термінових замовлень зараз знаходиться в роботі.

badge-overdue.png (4 KB)

Показує, скільки замовлень прострочено. Намагайтеся не допускати прострочки замовлення.

badge-done.png (5 KB)

Показує, скільки замовлень вже готово, але за них ще не одержано оплату. По суті, це ваша дебіторська заборгованість.

badge-cash-total.png (8 KB)

Як зрозуміло з назви, показує загальну суму по всіх касах.

badge-cashflow.png (20 KB)

Грошовий потік – це сума всіх оплат і повернень клієнтам. На цьому графіку дані відображаються за останні 30 днів.

badge-pie.png (17 KB)

Відображає кількість ваших незакритих замовлень за групами статусів. Завдяки цьому графіку можна дуже швидко “на око” визначити, яких замовлень у вас найбільше.

badge-executors.png (13 KB)

Показує поточну завантаженість виконавців.

badge-failed-orders.png (10 KB)

Показує замовлення, переведені в статус групи “Закриті невдало” у цьому місяці. Використовуйте цей показник для визначення типових причин відмови.

badge-orders-created.png (4 KB)

Скільки створено замовлень в цьому місяці. Це розумний показник, який вміє порівнювати своє значення з таким же періодом попереднього місяця.

Припустимо, що зараз “6 листопада 13:00” і показник “Замовлень створено” показує 45. Це означає, що за весь листопад місяць ви прийняли 45 замовлень. Зелена стрілка зліва і цифра “13” знизу означає, що в порівнянні з періодом “1 жовтня 00:00 по 6 жовтня 13:00” (аналогічний період минулого місяця) ви прийняли більше на 13 замовлень.

Таким чином ви можете порівнювати ваші поточні показники з минулим місяцем в кожен момент.

badge-orders-closed.png (5 KB)

Показує, скільки замовлень було переведено в статус “Закрито успішно& rdquo; у цьому місяці.

badge-orders-average-paid.png (7 KB)

Відоражає середній чек замовлення. Розраховується на основі даних за останні 30 днів. Цей показник також показує зміну щодо попередніх 30 днів.

badge-orders-conversion.png (4 KB)

Не всі замовлення вдається виконати. Від деяких замовлень доводиться відмовлятися, а іноді клієнт може передумати. Конверсія показує, який відсоток замовлень закривається статусом з групи “Закрито успішно”.

badge-rating.png (5 KB)

Для розвитку бізнесу дуже важливо збирати зворотний зв'язок від клієнтів. У РемонтОнлайн є можливість збирати відгуки клієнтів: при закритті замовлення ваш клієнт отримає SMS з посиланням на форму, де він зможе оцінити наданий сервіс за шкалою від 1 до 5 і написати відгук.

Показник “Рейтинг” рахує середній бал усіх оцінок за останні 30 днів і порівнює їх з попередніми 30 днями.

Якщо ви ще не збираєте зворотний зв'язок від ваших клієнтів, дуже рекомендуємо вам почати це робити. В нашій Базі знань є детальна інструкція про те, як почати збирати відгуки клієнтів.

Що далі?

Впевнені, після прочитання цієї статті у вас вже є бажання додати ще парочку показників. Ми розуміємо, що немає єдиного набору показників, потрібних для всіх. Тому дуже просимо наших користувачів розповісти, які показники ви б хотіли відстежувати?

comments powered by Disqus