Новий Дашборд керівника

Новий Дашборд керівника

Власник бізнесу, як пілот літака - управляє великим складним механізмом і несе велику відповідальність. Протягом усього “польоту” підприємець не один раз стикається з аварійними ситуаціями, коли потрібно реагувати швидко, виходячи з показників “на приладовій панелі”.

Як ми і обіцяли в попередньому оновленні, зустрічайте перший Дашборд керівника в РемОнлайн! Це необхідний для керівників інструмент, який дозволяє в одному вікні отримати основні бізнес-показники для швидкого і ефективного прийняття рішень.
Де знайти Дашборд? У головному меню під назвою “Показники”.

Функція “Показники компанії” доступна користувачам всіх тарифних планів, крім “Міні”.

Функція “Показники компанії

Кожен показник відображається у вигляді картки. При наведенні мишею на верхній правий кут картки, відобразиться опис.

показники компанії детальніше

Тепер давайте розглянемо кожен показник детальніше.

нове замовлення

Показує, скільки зараз замовлень знаходиться в статусах групи “Нові”. Нагадаємо, подивитися статуси і їх групи можна на сторінці “Налаштування > Статуси”.

термінові замовлення

Показує, скільки термінових замовлень зараз знаходиться в роботі.

просрочені замовлення

Показує, скільки замовлень прострочено. Намагайтеся не допускати прострочки замовлення.

замовлення, що очікують оплату

Показує, скільки замовлень вже готово, але за них ще не одержано оплату. По суті, це ваша дебіторська заборгованість.

всього грошей в касах

Як зрозуміло з назви, показує загальну суму по всіх касах.

показує загальну суму по всіх касах

Грошовий потік – це сума всіх оплат і повернень клієнтам. На цьому графіку дані відображаються за останні 30 днів.

Грошовий потік

Відображає кількість ваших незакритих замовлень за групами статусів. Завдяки цьому графіку можна дуже швидко “на око” визначити, яких замовлень у вас найбільше.

Грошовий потікзфзакази по виконавцям

Показує поточну завантаженість виконавців.

неуспішні замовлення

Показує замовлення, переведені в статус групи “Закриті невдало” у цьому місяці. Використовуйте цей показник для визначення типових причин відмови.

замовлень створено

Скільки створено замовлень в цьому місяці. Це розумний показник, який вміє порівнювати своє значення з таким же періодом попереднього місяця.

Припустимо, що зараз “6 листопада 13:00” і показник “Замовлень створено” показує 45. Це означає, що за весь листопад місяць ви прийняли 45 замовлень. Зелена стрілка зліва і цифра “13” знизу означає, що в порівнянні з періодом “1 жовтня 00:00 по 6 жовтня 13:00” (аналогічний період минулого місяця) ви прийняли більше на 13 замовлень.

Таким чином ви можете порівнювати ваші поточні показники з минулим місяцем в кожен момент.

замовлення, що успішно закриті

Показує, скільки замовлень було переведено в статус “Закрито успішно& rdquo; у цьому місяці.

середній чек замовлення

Відоражає середній чек замовлення. Розраховується на основі даних за останні 30 днів. Цей показник також показує зміну щодо попередніх 30 днів.

конверсія по замовленнях

Не всі замовлення вдається виконати. Від деяких замовлень доводиться відмовлятися, а іноді клієнт може передумати. Конверсія показує, який відсоток замовлень закривається статусом з групи “Закрито успішно”.

рейтинг замовлень

Для розвитку бізнесу дуже важливо збирати зворотний зв'язок від клієнтів. У РемОнлайн є можливість збирати відгуки клієнтів: при закритті замовлення ваш клієнт отримає SMS з посиланням на форму, де він зможе оцінити наданий сервіс за шкалою від 1 до 5 і написати відгук.

Показник “Рейтинг” рахує середній бал усіх оцінок за останні 30 днів і порівнює їх з попередніми 30 днями.

Якщо ви ще не збираєте зворотний зв'язок від ваших клієнтів, дуже рекомендуємо вам почати це робити. В нашій Базі знань є детальна інструкція про те, як почати збирати відгуки клієнтів.

Що далі?

Впевнені, після прочитання цієї статті у вас вже є бажання додати ще парочку показників. Ми розуміємо, що немає єдиного набору показників, потрібних для всіх. Тому дуже просимо наших користувачів розповісти, які показники ви б хотіли відстежувати?

Ще не користуєтеся сервісом РемОнлайн? Почніть робити це зараз!

comments powered by Disqus