Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Оновлення «РемонтОнлайн»: збір оцінок від клієнтів

^ Оновлення «РемонтОнлайн»: збір оцінок від клієнтів

 

Новий рік вже дуже скоро, а ми все ніяк не зупинимося :) В черговому оновленні ми випустили дві дуже корисні функції.

Збір оцінок від ваших клієнтів

В умовах високої конкуренції виграє той бізнес, який вміє надати високий рівень клієнтського сервісу. А це неможливо без постійного збору та обробки зворотного зв'язку.

Ми навчили РемонтОнлайн автоматично збирати відгуки від ваших клієнтів. Працює це таким чином:

  • в шаблон SMS (або імейл) необхідно додати змінну # ЗАМОВЛЕННЯ-URL-ВІДГУК-КЛІЄНТА. Коли клієнт отримає SMS, замість змінної буде унікальна посилання, що веде на сторінку, де клієнт зможе поставити оцінку.
  • SMS можна відправляти вручну, або налаштувати автоматичне оповіщення при зміні статусу замовлення.

Клієнт перейшовши за посиланням зможе поставити оцінку вашої компанії і при бажанні, написати розгорнутий відгук. Ця оцінка і коментар відобразиться в Стрічці Подій замовлення, а так само, в звіті “Звіти> Інші> Відгуки клієнтів”.

Пошук ремонту за серійним номером при створенні нового замовлення

Іноді при створенні замовлення буває дуже корисно знати, що прийнятий пристрій вже був у ремонті. Тепер в процесі створення нового замовлення, РемонтОнлайн намагатиметься знайти старі замовлення з таким же серійним номером і в разі, якщо такі замовлення були знайдені, покаже попередження.

А також:

Можливість заборонити відправку клієнтам SMSS

Деякі клієнти негативно ставляться до того, що різні компанії відправляють їм SMS. У картці клієнта з'явилася можливість вказати, чи може цей клієнт отримувати від вас SMS та імейл повідомлення. Якщо клієнт попросив вас перестати відправляти йому повідомлення, просто зайдіть в картку цього клієнта і відключіть галочку “Відправляти SMS”.

Додана сума замовлення до звіту “Замовлення в роботі”

У звіт “Звіти > Звіти за замовленнями > Замовлення в роботі” додано колонку “Сума замовлення”.

comments powered by Disqus