2 хвилини

Оновлення «РемОнлайн»: збір оцінок від клієнтів

Новий рік вже дуже скоро, а ми все ніяк не зупинимося :) В черговому оновленні ми випустили дві дуже корисні функції.

Збір оцінок від ваших клієнтів

В умовах високої конкуренції виграє той бізнес, який вміє надати високий рівень клієнтського сервісу. А це неможливо без постійного збору та обробки зворотного зв'язку.

Выигрывает тот бизнес, который умеет предоставить высокий уровень клиентского сервиса

Ми навчили РемонтОнлайн автоматично збирати відгуки від ваших клієнтів. Працює це таким чином:

  • в шаблон SMS (або імейл) необхідно додати змінну # ЗАМОВЛЕННЯ-URL-ВІДГУК-КЛІЄНТА. Коли клієнт отримає SMS, замість змінної буде унікальна посилання, що веде на сторінку, де клієнт зможе поставити оцінку.
  • SMS можна відправляти вручну, або налаштувати автоматичне оповіщення при зміні статусу замовлення.

Клієнт перейшовши за посиланням зможе поставити оцінку вашої компанії і при бажанні, написати розгорнутий відгук. Ця оцінка і коментар відобразиться в Стрічці Подій замовлення, а так само, в звіті “Звіти> Інші> Відгуки клієнтів”.

Клиент перейдя по ссылке сможет поставить оценку вашей компании и при желании, написать развернутый отзыв

Пошук ремонту за серійним номером при створенні нового замовлення

Іноді при створенні замовлення буває дуже корисно знати, що прийнятий пристрій вже був у ремонті. Тепер в процесі створення нового замовлення, РемонтОнлайн намагатиметься знайти старі замовлення з таким же серійним номером і в разі, якщо такі замовлення були знайдені, покаже попередження.

Поиск ремонта по серийному номеру при создании нового заказ

А також:

Можливість заборонити відправку клієнтам SMS

Деякі клієнти негативно ставляться до того, що різні компанії відправляють їм SMS. У картці клієнта з'явилася можливість вказати, чи може цей клієнт отримувати від вас SMS та імейл повідомлення. Якщо клієнт попросив вас перестати відправляти йому повідомлення, просто зайдіть в картку цього клієнта і відключіть галочку “Відправляти SMS”.

Возможность запретить отправку клиентам SMS

Додана сума замовлення до звіту “Замовлення в роботі”

У звіт “Звіти > Звіти за замовленнями > Замовлення в роботі” додано колонку “Сума замовлення”.

comments powered by Disqus