Минулого року в РемОнлайн з'явилася підтримка більш, ніж 200 операторів IP-телефонії завдяки інтеграції з onlinePBX. Але на цьому ми не зупинилися і домовилися про кращі умови для наших користувачів. Тепер ми можемо дати вам ще більше вигоди від інтеграції CRM-системи з віртуальною АТС.
При первинній оплаті на 6 місяців ви отримуєте на рахунок 10% від сплаченої суми, що дорівнює 2 тижням додаткового використання віртуальної АТС. А при оплаті на 12 місяців вам повернеться 20% від суми, що дорівнює 2,5 місяцям подовження.
Для тих, хто ще не познайомився з цим сервісом, ми розповімо про нього трохи більше.
Що таке onlinePBX?
OnlinePBX – це віртуальна АТС, яка виступає сполучною ланкою між CRM-системами та провайдерами IP-телефонії. Кількість доступних провайдерів вже досягнула 250, і це ще не остаточна цифра. Таке різноманіття допомагає обрати для себе оптимального провайдера.
Крім того, з onlinePBX вам буде набагато простіше поміняти оператора зв'язку. Для цього достатньо зайти в особистий кабінет на сайті і змінити налаштування. При цьому, користувачі РемОнлайн зможуть використовувати всі можливості телефонії в CRM-системі.
Чим корисна інтеграція РемОнлайн з onlinePBX?
Крім стандартних опцій і переваг використання віртуальної АТС, ви отримуєте комплексний інструмент для бізнесу. З його допомогою ви зможете:
- дзвонити клієнтам з CRM-системи;
- використовувати для зв'язку різні пристрої, в тому числі смартфони;
- гнучко налаштовувати сценарії для переадресації викликів;
- зберігати історію, статистику дзвінків і записи розмов як в РемОнлайн, так і у віртуальній АТС.
Це допоможе об'єктивно оцінити якість комунікації і налагодити взаємини з клієнтами, навіть якщо співробітники проводять багато часу поза офісом.
Налаштування інтеграції не займе у вас багато часу, а детальну інформацію про те, як отримати бонуси, ви знайдете в особистому кабінеті.