6 хвилин

Ми маємо великі плани! Розвиток РемОнлайн у 2022 році

Новорічні свята – час підбивати підсумки та будувати плани на наступний рік. Ми вирішили не відставати від традиції, що склалася, та згадати, що гарного приніс 2021 рік та які можливості відкриються перед користувачами РемОнлайн у 2022 році.

2021 рік був продуктивним

Незважаючи на всі труднощі, рік, що минає, був продуктивним. Сукупний оборот товарів та послуг наших користувачів становив понад 400 млн. євро. Ми дуже радіємо таким успіхам і цінуємо, що ви обираєте нас на звивистому та не завжди легкому шляху розвитку бізнесу.


У минулому році понад 20 000 нових компаній оцінили РемОнлайн, що мотивує нас і надалі працювати над покращенням поточного функціоналу та розвитком нових можливостей. Кількість оновлень програми у 2021 році доводить це: 24 основних та ще більше технічних оновлень було випущено для спрощення та покращення роботи у програмі. Давайте згадаємо найголовніші з них.

Мобільний додаток для роботи з замовленнями 

Не завжди майстри працюють із замовленнями на своєму робочому місці. І не завжди у них під рукою є комп'ютер, за допомогою якого вони можуть швидко уточнити дані клієнта та деталі замовлення. Ми подбали про те, аби ваші співробітники працювали ефективно незалежно від розташування, та створили мобільний додаток для роботи із замовленнями. 

list.png (79 KB)


Програма РемОнлайн дозволяє переглядати загальний список замовлень та їхні деталі, фільтрувати та швидко знаходити потрібні замовлення за допомогою пошуку (поки ці функції доступні на iOS, але вже зовсім скоро з'являться і на Android). Ви можете додавати фотографії, файли та коментарі, переглядати Стрічку подій кожного замовлення за допомогою свого смартфона. 

Мобільний додаток для керівників

Більшість керівників малого та середнього бізнесу проводять на точці більшу частину дня, аби особисто контролювати продуктивність співробітників та роботу компанії. Щоб вони могли робити це звідки завгодно, ми створили мобільний додаток РемОнлайн Директор.

img_block_phone2_ru.png (140 KB)

Завдяки додатку у керівників з'явилася можливість відслідковувати ключові показники компанії, зв'язуватися зі співробітниками, відстежувати стан кас та відгуки клієнтів у режимі реального часу та за будь-який період за допомогою смартфона.

Журнал подій

Раніше, аби контролювати дії співробітників, керівнику доводилося переходити за різними сторінками та документами РемОнлайн. А тепер дії працівників відображаються на одній сторінці Журналу подій.


activity-log-ua.webp (28 KB)

Журнал подій дозволяє контролювати створення, зміну або видалення об'єктів у розрізі співробітників та локацій та відстежувати загальну активність компанії не змінюючи вкладки браузера.

Графік роботи працівників

Чим більше компанія, тим більше працівників у ній працює. І тим більше помилок у плануванні робочого часу та візитів клієнтів може виникнути. Щоб їх уникнути, у РемОнлайн з'явився Графік роботи. 


work-schedule.png (265 KB)

 

Завдяки Графіку роботи співробітників ви можете контролювати та планувати робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки кожного співробітника, а також вести попередній запис з урахуванням їхнього робочого часу.

Також Графік роботи працівників дозволяє автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні, налаштовувати оплачувані та неоплачувані відпустки та лікарняні.

Аналітичний звіт

Аби розуміти загальний стан компанії, керівнику не достатньо відстежувати поточні показники. Потрібно заглиблюватися у дані та детально їх аналізувати, шукати корисні закономірності та потенціал розвитку. Саме для цього ми створили універсальний аналітичний звіт.


reporting.jpg (47 KB)

Аналітичний звіт відображає дані у форматі графіків, що дає змогу оцінити їхню динаміку. Ви можете формувати необмежену кількість діаграм та трендів за зверненнями, замовленнями, продажами, дзвінками та платежами за будь-який період у кілька кліків.

Плани на 2022 рік 

А ось які можливості відкриються перед нашими користувачами у 2022 році. Сідайте зручніше, адже ми маємо великі плани.  

Покращений функціонал мобільного додатку РемОнлайн

Замовлення
Ви зможете створювати та редагувати Замовлення: змінювати статуси, додавати та видаляти роботи, послуги та матеріали за допомогою мобільного додатку

Каси та платежі
Ви отримаєте можливість працювати з касами, створювати платежі та фіскалізувати їх не залишаючи програму.

Менеджер завдань
У мобільному додатку з'явиться можливість створювати, призначати виконавців та контролювати виконання завдань. 

Трекінг розташування
Ви зможете контролювати розташування виїзних співробітників з можливістю відображення їх на карті.
 
payments-mobile-hrn.png (116 KB)

Нові можливості фінансового обліку

Інтеграція із банками
У вас з'явиться можливість зв'язати касу в РемОнлайн та рахунок у банку, а також відстежувати рух грошових коштів по рахунку.
 
bank-integrations.png (74 KB)

Інтеграція з платіжними системами
Ви зможете сформувати посилання на оплату для клієнта, аби автоматично змінювався статус замовлення.

Зарплата та взаєморозрахунки зі співробітниками
Ви зможете нараховувати місячну, денну та погодинну ставку згідно з графіком роботи, а також відсотки, премії та штрафи на Баланс кожного працівника.
 
accural_view-ua.png (34 KB)

Зручне керування складом

Комплекти товарів
Ви зможете групувати товари в комплекти, а при додаванні комплекту в Замовлення або Продаж будуть додані одразу всі вказані в ньому товари.

Ємність та категорія товару/виробу комірки
У вас буде можливість вказати, скільки одиниць товару чи виробів певних категорій можна зберігати у кожній комірці складу.

Одиниці виміру
Ви зможете вказувати різні одиниці виміру для матеріалів, запчастин та товарів.

Розвиток модулю послуг

Витратні матеріали у послугах
При додаванні послуги до Замовлення або Продажу зі складу автоматично будуть списані товари, зазначені для неї як витратні матеріали. Ці товари не відображатимуться в друкованих документах і не будуть видні клієнту.

Набори послуг
Ви зможете групувати послуги в набори, а при додаванні такого набору до Замовлення або Продаж, будуть додані всі послуги, що містяться в ньому.

Відгуки клієнтів
Окрім п'ятибальної системи, ви зможете збирати зворотний зв'язок за бінарною системою оцінювання або NPS, а також налаштувати відповідь клієнтам залежно від поставленої оцінки.
 
nps_preview.png (31 KB)

answer-on-success-nps.png (13 KB)

Інші можливості програми

Інтеграція з WhatsApp та Viber
Ви зможете писати клієнтам у месенджерах та налаштувати автоматичне відправлення повідомлень щодо замовлення.

Особистий графік роботи у Профілі користувача
Кожен співробітник зможе дивитися власний графік без доступу до загального графіку компанії.
 
work-schedule-in-user-profile.png (35 KB)

API 2.0
Більш зручне та функціональне API надасть ще більше можливостей автоматизації бізнес-процесів.

Стрічка подій
Зручніша та функціональніша Стрічка подій з'явиться у Зверненнях, Завданнях, Замовленнях, Рахунках, Клієнтах, Платежах та Товарах.
 
lead-event-feed.png (46 KB)

Завдання
Ви зможете створювати завдання, що повторюються, та відслідковувати зміни кожного завдання у Стрічці подій.
 
tasks-manager.png (38 KB)

Групи працівників
Ви зможете об'єднувати співробітників у групи та підгрупи згідно з організаційною структурою вашої компанії для зручнішого налаштування Графіка роботи співробітників.
 
employeers_list.png (46 KB)

Друк документів у певному статусі
Для кожного статусу замовлення можна налаштувати доступні для друку документи.
 
print-templates-by-order-types-and-statuses.png (75 KB)

Відображення замовлень з кількох локацій
Якщо вам знадобиться швидко знайти замовлення або інший документ, але ви не знатимете, в якій локації воно знаходиться, то зможете обрати Групу локацій замість однієї конкретної. 

Такий курс ми взяли на 2022 рік. Залишайтеся з нами, аби ще більше автоматизувати процеси, покращити роботу та розвивати свою компанію завдяки новим можливостям РемОнлайн.

comments powered by Disqus