Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. *Як використовувати API «РемонтОнлайн»?

*Як використовувати API «РемонтОнлайн»?

Після попередньої статті, нас запитують, що таке API, як ще його можна застосовувати. І сьогодні, ми розповімо які цікаві рішення по інтеграції програми обліку в сервісному центрі з іншими CRM вже створені нашими клієнтами.

Почнемо з визначення. API - інтерфейс взаємодії між різними програмами.

Перший кейс, описаний раніше, про те, як один з користувачів РемонтОнлайн створив віджет для оформлення заявки на ремонт через сайт. За допомогою API інформація про заявку передається безпосередньо в базу. Вигода такого рішення - скорочення часу на прийом замовлень і переклад в онлайн.

Ще один цікавий спосіб інтеграції програми для ремонтних майстерень ми дізналися від керівника СЦ "ProService" Юрія Гальміза з Херсона. Юрій впевнений, що сервіс, це конкурентна перевага в будь-якому бізнесі. У ProService вже не роблять ставку тільки на якісний ремонт і постремонтное обслуговування, компанія дбає про лояльність клієнтів, через що і виникла ідея створення мобільного застосування.

proservice.ks.ua: "Наша мета - максимальна зручність для клієнта. Ми працюємо в ногу з сучасними технологіями, ні у одного сервісного центру в Україні немає подібної програми.

У чому суть, бонусну систему зробили максимально просту і зрозумілу - за кожен ремонт, клієнту нараховується 10% від сплаченої суми на бонусний рахунок. Ці бонуси клієнти витрачають на наступний ремонт, покупку аксесуарів та ін. Через додаток клієнт може перевірити статус ремонту, замовити доставку техніки за адресою або виїзд майстра для діагностики. Там же, доступні ціни на ремонт. Push повідомленнями сповіщаємо про акції та новини. Від клієнтів отримуємо зворотний зв'язок - відгуки про якість обслуговування, про ремонт. Всі відгуки керівництво вивчає особисто. Ми вийшли на новий рівень ведення бази клієнтів, аналітики та управління. "

Третій кейс: за допомогою API, можна передавати дані про товари на складі в каталог сайта.

Якщо у вас в сервісному центрі є вітрина з товарами і дані за залишками і цінами в програмі обліку завжди актуальні, вдалим рішенням буде синхронізація складу з каталогом на сайті. Готовий варіант можна подивитися на сайті сервісного центру "апргейд" з Воронежа. Зараз вони передають дані - найменування товару, опис та ціну. А щоб каталог краще "продавав", в планах додати зображення до товарів.

СЦ "апргейд": "Так, ми створили ще один канал продажів. Додали докладний опис, тепер клієнти можуть ознайомитися з товаром відразу на сайті, наявність і ціни в каталозі завжди актуальні за рахунок синхронізації з базою. "

Незабаром, ми реалізуємо для Складу можливість додавати зображення, тому цей кейс, показує як реалізувати на сайті повноцінний каталог з товарами.

Четверте рішення - інтеграція зі сторонніми CRM.

Керівництво СЦ "UpgradePRO" автоматизує облік логістики по мережі своїх сервісних центрів. Доставка в UpgradePRO передана на аутсорс, і щоб контролювати ці процеси, керівництво кампанії розробляє інтеграцію CRM служби доставки і бази remonline.ru Реалізація на даному етапі в розробці, а ідея на нашу думку відмінна, дозволить поліпшити управлінський облік в компанії і звести дані в одному інтерфейсі.

Якщо ви ще не пішли у відпустку, діліться своїми реалізованими ідеями. І спасибі за позитивні відгуки, нам приємно! ;)

comments powered by Disqus