Універсальний Аналітичний звіт – новий інструмент аналізу для керівників бізнесу

Дашборд керівника – це зручний інструмент для щоденного контролю поточних показників. Це ваша приладова панель, з якої ви розумієте, як йдуть справи компанії прямо тут і зараз. Але кожному власнику бізнесу час від часу просто необхідно заглиблюватися в дані і детально їх аналізувати, щоб бачити всю картину діяльності компанії.

Тому сьогодні ми раді представити вам універсальний Аналітичний звіт. Він в зручному візуальному форматі представляє безліч бізнес-показників і дозволяє розглядати їх з різних сторін, знаходити цікаві та корисні закономірності.

Що являє собою Аналітичний звіт

Почнемо з того, що знаходиться він на сторінці "Аналітика> Аналітичний звіт" і є по суті цілим конструктором, з яким в одній вкладці ви можете будувати графіки двох видів:

  • діаграми – показують дані за певний відрізок часу, який задається параметром "Період";
  • тренди – показують, як той чи інший показник змінювався протягом часу.
     

Що являє собою Аналітичний звіт

 

Аналітичний звіт дозволяє додавати необмежену кількість діаграм і трендів з різними комбінаціями метрик, фільтрів і сегментів, змінювати їх порядок і періоди. Все, щоб вам було зручно аналізувати найважливіші показники діяльності компанії.

Давайте розглянемо докладніше, які дані можна побачити в аналітичному звіті.

Як працювати з діаграмами в Аналітичному звіті та яку користь можна з них витягти?

Перш ніж щось аналізувати, потрібно спочатку зрозуміти, як влаштовано діаграми. Вони базуються на 5 параметрах:

  • період – абсолютно будь-який відрізок часу, який ви вважаєте за потрібне проаналізувати;
  • локації – дані яких локацій ви будете аналізувати;
  • об'єкт – зараз доступні створені / закриті звернення та замовлення, продажі, дзвінки та платежі;
  • метрика – кількість, сума, знижка та інші метрики в залежно від обраного об'єкта;
  • групування – визначає, яким чином будуть систематизовані показники на графіку, наприклад, за локаціями, місяцями, менеджерами і т.ін. 

діаграми в Аналітичному звіті

 
І якщо період з локацією застосовуються до всіх діаграм відразу, то об'єкт, метрика та групування задаються індивідуально для кожної.

Як ми вже сказали, доступні метрики залежать від обраного об'єкта аналізу. Те ж стосується і угрупованню. Буде складно просто перерахувати всі можливі варіанти текстом, проте у вашому акаунті уже є кілька сформованих діаграм, тому ми пропонуємо вам просто трохи "погратися" з ними, змінюючи параметри:

 

доступні метрики залежать від обраного об'єкта

 
Крім цього, у діаграм є ще одна приємна особливість: за допомогою кнопки в нижньому лівому кутку ви можете розгорнути таблицю. За замовчуванням будь-яка діаграма сортується в алфавітному порядку, та через таблицю ви можете відсортувати її за будь-якою колонкою:
 

розгорнути таблицю

 
На підставі всіх цих можливостей вже можна створити безліч комбінацій для аналізу даних. Але їх можна деталізувати ще більше завдяки сегментації:
 

створити безліч комбінацій

 
Давайте подивимося, як це працює на прикладі. У нас є діаграма зі знижками на закриті замовлення за локаціями за січень. По діаграмі видно, що за сумою виданих знижок у нас є явний лідер - локація "Борщагівка". А тепер давайте ще сегментуємо діаграму по менеджерах і тоді побачимо, що тут працює Юля, яка оформила знижок на 8560 грн. А в другій по знижках локації "Нивки" працює менеджер Іра, яка недалеко пішла від Юлі.
  

діаграма зі знижками на закриті замовлення

 
І тут уже саме по собі виникає питання: чому саме у цих менеджерів такі великі суми? Тому що до них приходять vip-клієнти з постійними знижками чи вони не можуть продати ваші послуги без знижок, через що ви недоотримуєте кошти?

І ось таким чином ви можете сегментувати майже будь-який показник в аналітичних графіках. Є ще один момент, про який ми не розповіли, і це фільтри.

 

сегментувати будь-який показник

 
Вони дозволяють звузити показники і зосередитися на більш цікавих в поточний момент. Наприклад, якщо у вас багато локацій, але тільки до трьох є питання, ви можете натиснути "+ Фільтр" і вибрати значення Локація = Академмістечко, Борщагівка, Дорогожичі, наприклад. А якщо саме ці локації зараз вас не цікавлять, то замість "=" можна вибрати "≠" і виключити ці локації з діаграми.
 

звузити показники

 
Сформувати нову діаграму можна буквально за хвилину:

  1. Натисніть "Додати діаграму > + Інша діаграма" внизу сторінки
     
    Додати діаграму
     
  2. Виберіть об'єкт, метрику і групування даних:
     
    Виберіть об'єкт, метрику і групування даних

 

З діаграмами начебто розібралися, тепер давайте поговоримо про тренди ?

Як працювати з трендами в Аналітичному звіті?

Як ми вже згадували вище, тренди відрізняються від діаграм тим, що відображають зміни того чи іншого показника протягом часу.

Тренд будується на 4 параметрах:

  • локація – спільний параметр для діаграм і трендів;
  • об'єкт – створені та закриті звернення або замовлення, продажі, дзвінки або платежі;
  • метрика – для кожного об'єкта свої метрики, як і в діаграмах;
  • період – останні 30 днів, 24 тижні або 24 місяці.

Зверніть увагу, що період, який ви вказуєте для діаграм, не застосовується до трендів.

Також більшість трендів, як і діаграми, можна фільтрувати і сегментувати. Принцип застосування такий самий, тому не будемо повторюватися ?

Як же використовувати тренди на практиці? Давайте згадаємо, що вище ми з вами вже будували діаграму зі знижками на закриті замовлення і визначили двох лідерів серед локацій і менеджерів. Та погодьтеся, що робити висновки по одному місяцю не зовсім об'єктивно. Тому давайте подивимося, на які суми вони оформляли знижки в попередні періоди.

Для цього внизу сторінки натискаємо "Додати тренд > + Інший тренд" і вибираємо в параметках закриті замовлення, знижку за останні 24 місяці.

 

тренди в Аналітичному звіті

 
Якщо ви не хочете змінювати вже створені діаграми, то в фільтрі вибираємо "Локація = Борщагівська, Нивки" і сегментуємо тренд по менеджерам. Оскільки в цих локаціях працюють інші менеджери, додамо ще один фільтр "Менеджер = Юлія, Іра" і отримаємо ось такий тренд:
 

сегментуємо тренд по менеджерам

 

Подивившись на зміни показників, ми бачимо, що до вересня минулого року у Іри загальний розмір знижок за місяць був набагато нижче. А ось у Юлі ще з червня 2020 року пішли високі суми щомісяця. Ось тепер вже точно варто обговорювати це питання з колегами і з'ясовувати, що ж сталося.

Ось так за допомогою трендів ви можете побачити більш масштабну картину і зрозуміти, де могли виникнути проблеми, щоб більш поглиблено вивчити їхні причини.

Варто також звернути увагу, що поки ви не сегментіруете будь-який показник в трендах, він відображається загальною лінією для всіх локацій. Якщо ж ви хочете деталізувати тренд, то радимо вибирати сегмент з невеликою кількістю значень або фільтрувати дані, інакше графік стає складним для сприйняття. Наприклад, ось, як буде виглядати тренд по всіх локаціях:
 

деталізувати тренд
 

Також за бажання ви можете змінити відображення тренда з ліній на стовпці.
 

змінити відображення тренда

У такому вигляді простіше сприймати тренд навіть за великої кількості сегментів, та все ж для більш глобальної деталізації зручніше використовувати діаграми.

Використовуйте графіки в Аналітичному звіті, як вам зручно: міняйте показники в уже створених або додавайте нові, чергуйте діаграми і тренди або задавайте будь-який зручний вам порядок за допомогою кнопок у правому верхньому куті. 

Для яких тарифів доступний Аналітичний звіт?

Базові можливості Аналітичного звіту доступні з тарифного плану "Стартап". У цьому тарифі користувачі можуть використовувати всі об'єкти в звіті за кількістю, а для групування і сегментування недоступні значення часу і користувацькі поля замовлення / звернення. Для тарифів "Бізнес" і "Максимум" доступні всі можливості.

Також є ще одна хороша новина: звіт "Аналіз асортименту" тепер доступний з тарифу "Стартап" ?

Аналізуйте дані з різних ракурсів, комбінуйте об'єкти, метрики і сегменти в пошуках корисних закономірностей, робіть висновки і приймайте правильні рішення для розвитку свого бізнесу. Ми дуже чекаємо ваших коментарів і відгуків. Розкажіть нам, що сподобалося, які ще показники хотілося б бачити, чого очікуєте від аналітики в РемОнлайн в майбутньому. Ми чекаємо ваш зворотний зв'язок тут у коментарях і в чаті служби підтримки ?

comments powered by Disqus