3 хвилини

5 особливостей співпраці з постачальниками з Китаю

Як безпечно організувати оптові закупівлі в Піднебесній

Для співпраці з постачальниками з Китаю необов’язково шукати посередників. Але, якщо хочете замовляти товари безпосередньо від китайських виробників, майте на увазі, ще управління операціями у межах такого партнерства непросте. Детальніше про це читайте у статті.

 

Кожен п’ятий товар на українському ринку — китайський. І в цьому немає нічого дивного: китайська продукція часто дешевша за товари українського виробництва, вибір — ширший, а якість давно вже не має ярлика “непотребу”.

Той, хто не любить морочитися в пошуках сумлінних контрагентів, доплачує посередникам. Ті ж, хто не бажає платити зайвого, зв’язуються з потенційними постачальниками для доставки товару з Китаю безпосередньо. Щоб убезпечити себе від дорогих помилок та можливих негативних наслідків прямого співробітництва, під час пошуку пам’ятайте про їхні особливості:

1. Специфіка товару звужує пошук

Кожен регіон Китаю спеціалізується на певній виробничій галузі. Тому для оптимального вибору постачальників важливо мати стійке управління ланцюгом поставок. Наприклад, у провінції Гуандун виробляють продукцію у секторі електроніки, в Ябалоу краще шукати текстиль та товари для спорту, а якщо вас цікавлять китайські постачальники автозапчастин, шукайте їх у промислових провінціях, як-от Цзянсу, Шаньдун або Хубей.

Річ у тому, що на ринку Китаю теж є перекупники, які перепродають товари дорожче за виробників і водночас не завжди дбають про їхнє чесне ім’я. Щоб не втрапити на таких, перед тим як знайти постачальників, чітко визначтеся зі специфікою товару та досліджуйте безпосередньо ті регіони, які спеціалізуються на потрібній вам галузі.



Дізнайтесь, як ви можете відстежувати найпопулярніші товари серед ваших покупців завдяки RemOnline

2. Вартість одиниці товару залежить від партії

Не завжди ціна, на яку ви розраховуєте, може очікувати вас у рахунку. А все тому, що часто ціна одиниці товару базується на партії та може змінюватися як в один, так і в інший бік залежно від кількості товарних одиниць.

Наприклад, виробники часто працюють з великими партіями від 500 одиниць товару. Гуртові перекупники — розпродають великі партії виробників частинами. А роздрібні продавці працюють з партіями, що налічують десятки одиниць. І всі вони встановлюють свої ціни за одиницю товару при замовленні різної кількості штук.

Щоб на старті розуміти ціну за своє замовлення, обговорюйте цей момент з постачальниками перед тим, як його оформляти. Наприклад, якщо на сайті китайської компанії буде вказана ціна в $1, одразу уточнюйте розмір партії, адже для потужних фірм і 1000 одиниць товару буде вважатися середнім відвантаженням.

 

3. Благонадійні постачальники відкрито заявляють про себе

Менша ймовірність помилитися з вибором постачальників у тих, хто має можливість побачити ринки та виробничий процес безпосередньо у Китаї. Ті, хто такої можливості не має, перевіряють постачальників за відгуками та рейтингу на торгових майданчиках. Але є точніші способи.

Представники великих і середніх виробництв часто розповідають про свої товари на виставках, форумах і конференціях. Їм можна довіряти, адже учасники часто проходять суворий відбір. Якщо у вас немає можливості відвідати такий захід, шукайте дані про участь обраного постачальника в інтернеті: це вже буде достатнім підтвердженням його благонадійності.

4. Замовлення пробної партії дає уявлення не тільки про якість продукції

Перед тим як організовувати прямі постачання товару з Китаю, вам потрібно замовити у постачальника товар на пробу. І це потрібно не тільки для того, щоб оцінити якість продукції та підготувати управління ланцюгом поставок.


Китайський ринок висококонкурентний, тому сумлінні виробники дуже дорожать своїм іміджем



Китайський ринок висококонкурентний, тому сумлінні виробники дуже дорожать своїм іміджем: охоче обговорюють умови повернення, відправляють товар на пробу, роблять вивантаження протягом декількох днів, оперативно відповідають на будь-які питання. 

А якщо під час замовлення пробної партії вас ігнорують, не обговорюють деталі оплати та доставки, затримують відвантаження товару, швидше за все, ви потрапили на перекупників або просто недобросовісних виробників. Співпраця з такими може призвести до втрати часу та нервів, навіть якщо ви отримаєте товар найвищої якості.



Розрахуйте попередню вартість замовлення у RemOnline, щоб ваші покупці могли запланувати свої витрати

5. Доставка товару з Китаю залежить від його особливостей

Під час пошуку доставки товару не поспішайте робити вибір на користь знайомих раніше шляхів: поставка з Китаю в Україну має свої особливості. І часто вони залежать від самого товару.

Габаритні товари краще (й дешевше) буде доставити морським транспортом, ті, що швидко псуються та цінні, — авіатранспортом, а якщо терміни та ціна не принципові, обирайте залізницю або автоперевезення. З огляду на особливості товару можна здорово заощадити на доставці. Але всі деталі, звичайно ж, обговорюються безпосередньо з постачальником — напевне у нього вже є випробувані схеми.

Загалом оптова закупівля товарів масового виробництва в Китаї — вигідна модель для компаній із різних ніш, від магазинів одягу до СТО. Ринок прозорий та відкритий для іноземних партнерів, які не бояться заходити у нові для себе напрями та присвячувати час якісному пошуку. А це і є головний секрет успішної співпраці.

comments powered by Disqus